Handlekurv


Handlekurven er tom

0,-

0,-

Leveringstider/Typiske spørsmål

Må jeg oppgi personnumer ved bestilling?
Nei. Du kan oppgi personnummer dersom du ikke ønsker å betale når du bestiller, men du må ikke. Du får opp spørsmål om personnummer fordi vi har fakturasamarbeid med Klarna og i den avtalen ligger det at du kan velge å få tilsendt faktura med betalingsfrist.
Du kan imidlertid gjerne betale med bankkort isteden. Dette gjør du ved å velge å ikke oppgi personnummer og gå videre i kassen, da kommer du til kortbetaling.
(Faktura til firma? Les lenger ned)

Leveringstider:
Vi sender fra Norge.En må beregne noe lenger leveringstider nå pga salg. 1-2 dager lenger enn ellers, spesielt om bestillingen legges inn før helgen (torsdag og fredag) da kan det hende den ligger til mandag før det sendes 

Bestillinger over kr 600,- sendes herfra i løpet av 1-2 hverdager.
CA leveringstider blir dermed:
postnummer 0 - 7999:         2-5 hverdager
postnummer 8000 - 9999:   3-7 hverdager

Bestillinger under kr 600,- sendes herfra i løpet av 1-3 hverdager
Ca leveringstider blir dermed: 
0 - 7999:         4-6 hverdager
8000 - 9999:    4-7 hverdager
Posten arbeider ikke lørdag, søndag og røde dager (helligdager og andre offentlige fridager) 

NB! Pass på å skrive rett adresse! Det skjer en gang i blant at vi blir kontaktet av frustrerte kunder som ikke har mottatt varene sine. Da går det en ukes tid før vi får forsendelsen i retur med beskjed fra posten om at adressen er feil. Pass på at den adressen Posten har registrert på deg er den du bruker. Da kommer varene raskt frem : )

FIRMA/SKOLER/BARNEHAGER mm.
Jeg ønsker å bestille til et firma og behøver vanlig firmafaktura. Hvordan gjør jeg det?
Dessverre har vi fjernet denne muligheten nå som vi har opphørssalg. Du kan velge Klarna faktura men den vil bli knyttet til ditt navn, så nmå du ordne opp selv med din arbeidsgiver. Husk at dersom du ønsker å betale med kort må du velge å ikke oppgi personnummer i kassen men bare gå videre

Kan jeg hente hos dere?
Nei dessverre. Partybutikken er kun nettbutikk. Alle bestillinger må komme via nettbutikken og varer sendes ut så raskt som mulig i den rekkefølgen ordrene kommer inn.
Dette gjelder også om du bor i nærområdet. På den måten er vi mest effektive og alle får varene sine raskt.

Leverer dere ekspress over natten?
Nei dessverre. 

Hva koster frakten?
Fraktfritt for alle ordrer over kr 800,-!
KUN Kr 49,- for alle bestillinger under kr 800,-

NB! Ved retur av varer som er tilsendt fraktfritt vil frakten bli belastet dersom ordresummen da kommer under kr 300,-.  Ved retur av varer refunderes ikke fraktkostnad.

Varer som ikke blir hentet hos Posten:
Dersom postpasser ikke blir hentet innen postens hentefrist (14 dager) blir kunden pålagt å betale alle fraktkostnader tur/retur. Dvs. Ikke den rabatterte på kr 85,- men kr 140,- x 2 som er det vi betaler for å sende varer og motta de i retur. Pass derfor på å hente ut varene fra Posten innen fristen du får oppgitt på hentemelding.

Jeg ønsker å betale med bankkort i kassen. Hvordan gjør jeg det?
Svar nei når du bes oppgi personnummer, så sendes du videre i systemet der bankkort er eneste alternativ.
Oppgir du personnummer kommer du nemlig videre i Klarna-systemet og kan velge opprette konto hos de og få tilsendt varer og faktura. Klarna leser du mer om ved å klikke HER 

Selger dette ballonger med vårt trykk? 
Nei det gjør vi dessverre ikke. Vi selger kun ballonger uten trykk eller med ferdigtrykte motiv (bursdag, babyshower mm). VI selger heller ikke helium. Ballongene våre er i svært god kvalitet og lett å jobbe med :)

Jeg ønsker å returnere varen(e). Hva gjør jeg?
Angreskjema er sendt deg pr mail når varene ble sendt ut, men du finner det også via link:
Klikk her for kjøpsloven  og her finner du angrerettloven (klikk her)
Angrerett: Angrerettloven gir deg rett til å angre ditt kjøp. Angreretten forutsetter at du senest innen 14 dager etter at du mottar leveransen gir oss melding om dette. Vær oppmerksom på at angreretten opphører dersom varens forsegling er brutt (gjelder dekorvarer, leker, strømpebukser, strømper, parykker, undertøy og annet som ikke skal prøves). Produktet sendes tilbake til oss i orginal emballasje, gjerne sammen med angrerettskjema. Vi tillater forsiktig prøving av klær/kostymer men husk at syntetiske stoffer lett tar opp lukt så ikke prøv utenpå f.eks. treningsklær eller i røykfylte omgivelser o.l.
Nærmere opplysninger om hvordan du benytter deg av angreretten, fremgår av angrerettskjemaet. Du finner skjemaet på denne siden (bruk Angreskjema A)
Angrerettskjema har du også fått tilsent pr mail etter bestilling.
Salgsvarer byttes ikke! En del av disse selges til under innkjøpspris.

Når en angrer etter at varene er sendt fra oss er det kunden som betaler returportokostnadene. Våre portokostnader blir ikke refundert.
Returadresse:
Partybutikken.no
v/Massiv Netthandel AS
Hjertåsveien 12
6532 AVERØY


Jeg har ikke mottatt ordrebekreftelse på mail. Gikk bestillingen gjennom? 
Du vil atomatisk få tilsendt ordrebekreftelse/faktura til den adressen du skriver inn. Dersom du ikke får ordrebekreftelse på mail så ta kontakt.
En typisk feil er å bytte om bokstaver i eget navn. Det kan altså være en "bagatell" som feil epostadresse, men ta kontakt for sikkerhets skyld.

Jeg har akkurat bestilt men kom på jeg skulle hatt mer!
Det skjer innimellom at kunden legger inn en bestilling og så like etter bestemmer seg for at hun/han vil ha med mer. Da er det bare å legge inn en ny bestilling på det man vil ha i tillegg og så reduserer vi portoen og reduserer trekkbeløpet slik at du kun betaler 1 x porto. Men husk å sende oss en mail dersom du legger inn to bestillinger slik at det er lettere for oss å oppdage dette. Er det for lang tid imellom bestillingene (slik at den ene er pakket) behandles de hver for seg og du må dessverre betale porto på begge.

Er prisene inkludert mva? 
Ja det er de. Og husk det om du sammenlignes priser med utenlandske butikker. Da må du betale 25% mva (og toll på enkelte varer) når varene innføres, det slipper du å tenke på med oss for her er mva allerede tatt med.
Vi sender fra Norge slik at det du betaler ved bestilling er total sum. Det kommer absolutt ingen ekstrakostnader i tillegg.

Hvordan tar dere vare på sikkerheten?
Sikkerheten er ivaretatt når du handler hos oss, på den beste måten mulig i Norge og tilfredstiller alle krav fra myndighetene. Vi benytter noe av det beste sikkerhetssystemet på markedet når du velger å betale med bank/kredittkort. Kortinformasjonen vil ikke bli lagret hos oss.
Alt går via tekniske løsninger levert av eksterne leverandører som har dette som sitt område. Om transaksjonen blir godkjent av de, mottar vi din ordre.
Har du problemer med å betale er det banken din / kortutsteder som er best egnet til å svare på spørsmål.
De opplysningene du registrerer deg med vil ikke være tilgjengelig for andre, og vil heller ikke bli videreformidlet til andre parter.
Vi har nå også inngått avtale med Klarna om fakturabetaling. De kan du lese mer om på www.klarna.no